2014. november 22., szombat

1.rész Az új osztály társak

-Sarah.Kelj már fel elkésünk a suliból-dörömbölt az ajtómon Amy.
-Rendben-kiabáltam.Nagy nehezen,de ki másztam az ágyamból és a fürdő felé vettem az irányt.Gyorsan rendbe tettem magam majd le mentem a konyhába.
-Nos indulhatunk?-kérdezte Amy.
-Igen-mondtam.Majd elindultunk a suliba.

                                                                   *Suliban*
Ép az osztály főnöki teremben ülünk.
-Nos gyerekek szeretném be mutatni az új osztály társaitokat- mondta a tanár majd az ajtón be lépett 5 fiú.
-Uram isten de hisz ez a One Direction- kiabálta Emma.
-Na már csak ez hiányzott.-gondoltam magamban.Persze Amy meg majd elájult mellettem.Nem értem,hogy mit szeretnek ebbe az 5 srácban.Ráadásul az boszantot legjobban,hogy egy levegőt kell velük szívnom.A tanitás meg persze tök lassan telt.Már azt hittem,hogy ott helyben meg halok de szerencsémre ki csöngettek.
-Nem hiszem el hogy a One Direction az osztály társunk lett-mondta Amy miközben a szekrényünk felé sétáltunk.
-Nem értem,hogy mért vagy annyira oda értük?-kérdeztem
-Ajh!Sarah!Sarah!Sarah!-mondta Amy.Majd jöttek az úgy nevezett ,,nagymenők".
-Jobb lesz ha leszáltok a fiúkról.Hisz úgyse állnának szóba veletek-mondta Jess.
-Befejeznéd?-kérdeztem.Persze mért ne gyülnének körénk most egy csomóan?
-Mivan csak nem mérges valaki?-kérdezte
-Nincs más dolgod?Meg amugyis mit csinálsz hogyha nem szálunk le a srácokról?-kérdeztem.Majd nagy csönd lett.
-Ne haragudj el tudnád ismételni ugyanis elfelejtettem a háromnegyedét-mondtam.Mire mindenki elkezdett röhögni.
-El az utamból-orditott a tömegel Jess miközben vér vörös fejel ment végig a folyóson.A tömeg is eltünt.
-Szép volt Sarah-mondta Amy
-Legszívesebben föl rúktam volna-mondtam.A következő óránk matek volt.Bementünk a terembe.Be csöngettek.Mindenki elfoglalta a helyét.Majd be jött a tanár és neki állt magyarázni.
-Te érted amit magyaráz?-kérdezte Amy.
-Nem-mondtam.Szerencsére a matekóra hamar eltelt.Majd jött az irodalom.Ez volt a kedvenc órám.Persze nem a tantárgy miatt hanem mert az irodalom tanárt ki tudja az egész osztály idegelni.
-És mivel készitjük ki ma a tanárt?-kérdezte Amy
-Majd meg látod-mondtam.Nem sokkal később kezdetét vette az irodalom óra.Mikor a tanár nem figyelt fogtuk magunkat Amyvel és neki álltunk táncolni.Persze mindenki rajtunk röhögött.Mikor a tanár ránk nézett mi egyből le ültünk.Énekelgettünk is.De szerencsére ez a nap is hamar eltelt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése