2014. november 22., szombat

3.rész Ide költözhettnek?

Az iskolának lassan 2 hete vége.A szobámban vagyok fekszem az ágyamon és a plafont bámulom.Majd csöngetek.
-Nyitom-kiabálta Amy.Kíváncsi voltam,hogy ki jött ugyanis nem vártunk vendégeket.Elkezdtem a lépcsőn le sétálni.Már csak 5 lépcső fokot kellett volna megtennem,de mikor meg láttam,hogy kik jöttek le blokkoltam.
-Ömm...Amy beszélhetnénk négy szem közt?-kérdeztem.
-Persze-mondta majd be mentünk a konyhába.
-Elárulnád,hogy mit keres itt ez az öt srác?-kérdeztem.
-Hát ide költöznek-mondta egyszerűen.
-Azt már nem-mondtam.
-De ugyan is ez az én házam is nem csak a tiéd.-mondta.
-De Amy.Túlságosan kockázatos.Tudod te is,hogy mire gondolok.Én ebbe nem megyek bele.-mondtam.
-Nyugi Sarah.Nem lesz semmi baj.
-Ja.Persze.
-Akkor most itt lakhatnak?-kérdezte.
-Felőlem-mondtam.
-Jaj.Köszönöm-ugrott a nyakamba Amy.-Azért próbálj meg kedves lenni velük.
-Oké-mondtam.Amy megmutatta a srácoknak a szobáikat.Majd le mentek a nappaliba TV-t nézni.Én inkább a szobámban maradtam és laptopoztam.Vagyis inkább csak próbáltam ugyan is röhögcsélést hallottam lentről.Fogtam magam és lementem.Meg álltam a nappali előtt.Persze pont a kedvenc játékomat játszották.
-Gyere Sarah te is üvegezni.-hívott Amy.
-Köszi de én inkább most ezt kihagyom.-mondtam.
-Na gyere már-mondta Amy majd a kezemnél fogva lehúzott maga mellé.
-Te pörgetsz-adta a kezembe az üveget Niall.Le tettem a földre az üveget és meg pörgettem.Harryn állt meg.
-Nos Harry felelsz vagy mersz?-kérdeztem.
-Merek-húzta ki magát.
-Oké.Akkor csókold meg Amyt.-mondtam.Majd Harry megcsókolta Amyt.
-Sarah ezt még vissza kapod.-mondta Harry.Megfogta az üveget és meg pörgette.Louison állt meg.
-Louis felelsz vagy mersz?-kérdezte Harry.
-Felelek-mondta.Nagy kő esett le a szívemről tudtam,hogy Harry azt akarta mondani Louisnak,hogy csókoljon meg engem,de szerencsére Louis felelt.
-Meg csókolnád Saraht?-kérdezte Harry Louistól.
-Nem-mondta.
-Hála istennek.-gondoltam magamban.A játéktól persze el ment a kedvem ezért inkább fel mentem a szobámba és tovább laptopoztam.Hamar elment a laptopozástól is a kedvem.Oda mentem az ablakhoz és kinéztem.Persze,hogy azt látom,hogy Amy és az öt srác boldogan medencézik.Igaza van Amynek ideje meg kedvelnem az öt srácot ha már velük kell egy házban élnem.Úgy döntöttem,hogy fogom magam és elmegyek meg nézek valami filmet a moziban.Le mentem szólni a többieknek,hogy el megyek a moziba.
-Srácok el mentem a moziba.-mondtam.
-Mehetek veled?-kérdezte Zayn.
-Ha akarsz.De akkor csipked magad.-mondtam.
-Igen is anyuci-mondta mire mind a kettőnkből ki tört a röhögés.Zayn hamar kész lett.

                                                                             *Moziban*
-Nos mit nézzünk?-kérdezte.
-Kör?
-Benne vagyok-Zayn elment megvenni a jegyeket én meg addig megvettem a pattogatott kukoricát és a colát.Mikor mindent megvettünk be mentünk a 4-es terembe.Meg kerestük a helyünket és le ültünk.Majd el kezdődött a film.

                                                                            *Otthon*
-Hát ti hol voltatok?-kérdezte Amy
-Moziban-mondtuk egyszerre Zaynnal.
-Ja persze moziban.-mondta Harry.
-Pofa be Styles- mondtam majd fel mentem a szobámba.Le zuhanyoztam és be feküdtem az ágyamba.Hamar el nyomott az álom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése