2014. november 22., szombat

4.rész 1/2 Sarah bajban

        *2 héttel később*

Két hét.Ennyi telt el mióta a srácok ide költöztek.Kezdtem meg kedvelni őket.A viselkedésem miatt pedig már bocsánatot kértem.Felkeltem az ágyból oda mentem a szekrényemhez és kivetem egy sportos gatyát és egy pólót.Be mentem a fürdőbe és fel öltöztem.Fel tettem magamra az övemet fülembe fülest.Majd le mentem.Lent már mindenki ébren volt.
-Szia Sarah hova készülsz?-kérdezte Amy
-Futni-mondtam egyszerűen.
-Mi is veled mehetünk?-kérdezték a többiek.
-Hát persze-mondtam.Kb 10 percet kellett várnom a többiekre majd elindultunk.Neki álltunk kocogni.Liam egyszer csak meg előzött mindenkit.Én persze nem hagytam magam és utána futottam.Mikor el kaptam mind kettőnkből ki tört a röhögés.A többiek is lassan utol értek minket.
-Mit szólnátok ha versenyeznénk a Londoneyesig?-kérdeztem
-Oké-mondták.Majd tovább futottunk.Hamar oda értem a cél hoz.Mikor hátra néztem a srácok Amyvel az élen egy fagyizónál álltak sorba.Meg forgattam a szemem majd oda mentem a kasszához és vettem magamnak egy jegyet.Beszálltam a kabinba.Az ajtó becsukódót és lassan el indult az óriás kerék.Imádtam benne ülni főleg akkor mikor a legtetején meg áll és be látod az egész várost.Hamar fel értem a tetejére.Oda mentem az ablakhoz,hogy kinézek.
-Reccs-hallottam meg egy számomra nem valami biztató hangot.Csak imádkozni tudtam,hogy ne legyen semmi baj.De ekkor a kabinom el kezdett zuhanni.Szerencsére nem zuhantam többet 3méternél.Mert a kabint el kapta két hosszú vasféleség.

                                                                     *Amy szemszöge*
Ép a sorban álltunk a fagyizónál mikor meg láttam,hogy a Londoneyes egyik kabinja el kezdett zuhanni.Körül néztem,hogy hol van Sarah,de nem láttam sehol.
-Remélem nem ő van abban a kabinban-mondtam
-Mi?Mégis milyen kabinban?-kérdezte Harry.
-Gyertek gyorsan-kezdtem el őket húzni.Oda mentünk.
-Állj!Nem mehetnek tovább.Nem biztonságos-állított meg minket egy férfi.
-A kabinban a barátnőm van-magyaráztam.
-Akkor sem mehetnek tovább.-mondta a férfi.Gyerünk Amy találj ki valamit,de gyorsan.
-Uram isten-hallottam meg ahogy egy idős nő kiabált fel néztem és a kabin újra el kezdett zuhanni.Valahogy fel kell jutnom.Oldalra néztem egy trambulint pillantottam meg.Bingó.Pont a kerék mellett volt.Oda mentem be másztam és el kezdtem ugrálni.Egy nagyobb ugrásnál az egész testemet a kerék felé irányítottam.Féltem,hogy nem kapom el a vasat de sikerült.Fel húztam magam és el kezdtem a kabin felé mászni.Elértem a közepéig.De az utamat el állta egy ajtó.Oda mentem megnéztem,hogy nyitva van-e,de sajnos zárva volt.Remek akkor jöhet a "B" terv.Kivettem a hajamból az egyik hullám csatot.Gyorsan szét törtem és elkezdtem próbálkozni ki nyitni az ajtót.
-Reccs-hallottam meg a hangot és a kabin újra el kezdet zuhanni.
-Gyerünk nyílj már ki.Mi lesz már?-kezdtem el kiabálni mire ki nyílt.Kinyitottam és be mentem.A kabin 2méterel fölöttem állt meg.
-Gyerünk Amy most vagy soha.-biztattam magam.Majd fel másztam a kabinra.Be kopogtam az ablakán.
-Sarah kapcsold be a fülesed-kiabáltam és mutogattam egyben.
-Jézusom Amy,hogy kerülsz te ide?-kérdezte.
-Jöttem meg menteni téged már megint.-mondtam
-Ha ha nagyon vicces
-Reccs-a kabin újra elkezdet zuhanni.Szerencsére még időben át ugrottam egy vasra.
-Sarah ne....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése