2014. november 22., szombat

2.rész Faképnél hagyva


Sokan mondják,hogy minden rosszban van valami jó.Ez igaz.Szerencsére ez az 5 srác pont az utolsó hónapban jött.A folyóson sétálok.Ma ugyanis mindenkinek 4 óra volt meg tartva.Amyvel maradtunk még egy picit az iskolában.A gondolatomba merülve sétáltam.Majd az egyik ajtót valaki nekem vágta.A táska leesett a vállamról.A földön feküdtem.
-Jaj!Ne haragudj!Nem vettünk észre-hallottam meg egy fiú hangot.Fel néztem és az 5 srác állt előttem.
-Mi van nem tudtok vigyázni?-kérdeztem.Gyorsan felvettem a táskám a földről és elmentem az iskola kertbe.
 
                                                                         *Louis szemszöge*
-Ennek meg mi baja?-kérdezte Zayn.
-Biztos utál minket-mondtam egyszerűen.
-De hisz nem is ismer.-mondta Liam.
-Lehet,hogy a külső alapján ítél meg másokat-mondta Niall.Nem sokkal később Amy bukkant föl.
-Sziasztok.Nem láttátok Saraht?-kérdezte.
-De igen elég bunkó volt.-mondta Zayn.
-Jaj ne is törögyetek vele.Mindig ilyen azokkal akiket utál.De ha jobban meg ismeritek egymást rájöttök majd,hogy tök rendes lány.-mondta Amy-Amugy merre ment?-kérdezte.
-Arra-mutattunk a kert felé.Majd Amy el is ment.Persze Harry alaposan meg bámulta.
-Tetszik a csaj mi?-kérdeztem miközben játékosan a vállába ütöttem.
-De hogy is.Ezt meg honnan veszed?-kérdezte.
-Alaposan meg bámultad-mondta Liam.
-Ez nem igaz csak meg néztem,hogy jó irányba megy-e-magyarázkodott.
-Ja persze-mondtuk egyszerre a srácokkal.

                                                                         *Sarah szemszöge*
-Na végre,hogy megvagy már azt hittem hogy eltűntél-ült le mellém Amy
-Hurrá!Megvagyok-mondtam kicsit bunkón.
-Most mi bajod?-kérdezte.
-Semmi.Figyi én most inkább haza megyek-mondtam majd válaszát meg sem várva elindultam.Már pár perce sétálhattam mikor valaki a nevemet kiabálta.Meg álltam és vártam.Az illető elém jött.
-Szia-köszönt Louis.Na igen ez alatt az egy hónap alatt megtanultam az 5 srác nevét.
-Szia mit akarsz?-kérdeztem miközben a kezemet keresztbe tettem.Csak vártam,hogy válaszoljon.Csak vártam és vártam.
-Bocs,de én nem érek erre rá-mondtam.Majd faképnél hagytam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése